Monet kerrat olen katsellut ja lukenut useiden osallistuneen Sly:n( salainen leivonta ystävä) ja saaneet salaiselta ystävältään mukavan näköisiä paketteja
. Nyt päätin sitten minäkin osallistua kierrokselle. Innolla odotan parien jakamista ja kierroksen alkamista
!
sunnuntai, 9. tammikuu 2011





Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.